Örümcek Adam olmak için yalnızca bir çift dambıl kullandı: İşte Tom Holland’ın antrenman rutini…

Cicekciabla

Active member
Örümcek Adam olmak için yalnızca bir çift dambıl kullandı: İşte Tom Holland’ın antrenman rutini… Tom Holland, Spider-Man oynamak için forma girmek için bir çift dambıl haricinde hiç bir ekipman içermeyen beş adımlı bir antrenman planı uyguladı.

Spider-Man: No Way Home sabırsızlıkla beklenirken Tom Holland’ın fit fiziği de dikkatlerden kaçmıyor. Holland, Marvel kozmosunun atletik ve espritüel karaktrini canlandırmak için fizikî olarak da çeşitli hazırlıklar yaptı. Holland’ın antrenörü George Ashwell, 25 yaşındaki aktöre bu hususta yardımcı oldu.

Esquşre’a konuşan Ashwell, Holland’ın idmanının sıklıkla beden yükü idmanları ve yalnızca bir çift dambıl gerektiren kimi yük idmanları içeren beş adımlı sıradan bir rutinden oluştuğunu söylemiş oldu.

Holland, yavaş yavaş yağsız kas inşa etmek için yüksek yoğunluklu interval idmanı (HIIT) kullandı. Ashwell, Holland’ın idmanını yavaş lakin istikrarlı bir yaklaşımla tasarladı ve epeyce süratli bir biçimde toparlanmasını istemedi. Bunu yapmak için Holland’a, her seansta birden çok kas kümesini gaye alan, 30 ila 60 saniyelik kısa fakat yüksek yoğunluklu interval idman (HIIT) teknikleri talimatını verdi.


Ashwell, Esquire’a, “Çok fazla hacim kazanmayı amaçlamadık; tek seferde daha fazla kas kümesi yapabilirdik” diyor.

HIIT, kardiyo ve kuvvet idmanını birleştiriyor ve klasik halterle karşılaştırıldığında daha fazla kalori yakmaya ve birden çok kas kümesi oluşturmaya yardımcı olabilir.

Holland’ın rutini; bear crawl (ayı yürümesi), renegade row ve neredeyse hiç dinlenmemeyi içeriyor.

Ashwell, Esquire’a Holland’ın Spider-Man oynamak için forma girmek için bu beş idmanı kullandığını söylemiş oldu:

  • 60 saniyelik ayı yürümesi (bir noktadan başkasına bir ayı üzere dört ayak üzerinde yürümek)
  • Her kol için 20 omuz vuruşu (şınav konumuna geçmek, fakat yalnızca bir eli çapraz bir biçimde göğüse dokunmak için kaldırmak ve tam tersi)
  • 20 dambıl itici (squat yaparken bir çift dambılı omuzlar üzerinde kula hizasında tutup üst kalkışta havaya kaldırmak)
  • Her kol için 20 renegade row (şınav durumundayken yerde bir çift dambıl tutmak, akabinde her seferinde bir dambılı göğüs hizasına kadar kaldırmak)
  • 20-30 imtihan
Holland, bu idmanların her birini ortalarında dinlenmeden art geriye yapmış. ondan sonrasında tüm seriyi yinelamadan evvel imtihanlardan daha sonrasında 60 saniye dinlenmiş. Bu döngüyü her seans için elinden geldiğince yinelayarak Örümcek Adam fiziğine ulaşmış.
 
Üst